Nowy Sezon #MOCSTARR W GRZE!
W dniu dzisiejszym rozpoczął się już piąty sezon zadymiarskiego karnetu. Oprócz nowej postaci i skinów, do gry wprowadzone zostały pewne zmiany, które szczegółowo opisane są poniżej.
Nowy Chromatyczny Zadymiarz – Pułkownik Ruffs!
Nowy Chromatyczny zadymiarz – Pułkownik Ruffs!
Ruffs jest pułkownikiem Gwiezdnej Floty, wielkim strategiem, ale również…..psem.
- Główny Atak – Laserowa Dubeltówka – Podwójny laser Ruffsa odbija się wielokrotnie od ścian i może trafić wrogów schowanych za osłoną.
- Superatak – Ruffs wzywa zrzut zaopatrzenia, który może zadać obrażenia wrogom znajdującym się na obszarze lądowania i pozostawia wzmocnienie zwiększające
- Gadżet – Kryć się – Ruffs rzuca na ziemię 3 sztuki worków z piaskiem, które go zasłaniają. Każdy z nich ma 2000 punktów życia. Ładunki na mecz: 3
- Gwiezdna moc #1 – Sukces z powietrza – Zrzut zaopatrzenia obejmuje teraz bombę, która zadaje dodatkowe +1000 punktów obrażeń w chwili lądowania i umożliwia burzenie murów.
Nowe przebrania i VFX/AFX postaci!
Przebrania MOCY STARR!
- D4R-RY1 (Przebranie z karnetu zadymiarskiego – Poziom 1)
- Mroczny Lord Spike (149 Diamentów)
- Nawigatorka Colette (79 Diamentów)
WIĘCEJ PRZEBRAŃ!
- Elegant Lou (79 Gems)
- Carl Z Głębin (10.000 Star Points)
- Ronin Ruffs (Przebranie z Karnetu Zadymiarskiego – Poziom 70)
- Kosmiczny Wół Bull (149 Diamentów)
Animowane odznaki dla Piper, Nity, Jessie, Pam, Spike’a i Bibi
Animowane twarze
- Rozbójniczka Shelly, Wiedźma Shelly
- Nita, Shiba Nita
- Colt Korsarz
- Bull, Bull Król Barbarzyńców
- Dynamike, Robo Mike, Trener Mike
- Czaszka Piper
- Bibi, Bibi Heroska
- Mega Chrząszcz Bea
- Mortis, Nocny Czarownik Mortis, Rockandrollowy Mortis
- Jacky
- Frank
- Maks
- Mroczny Rycerz Jessie
Nowy Księżycowy Rok – Rok Woła!
- Tło w menu głównym i muzyka.
- 5 odznak tematycznych powiązanych z Nowym Rokiem.
Tryby Gry/ Zmiany w rotacji wydarzeń
- Odświeżenie map dla prawie wszystkich trybów PvP, Mapy będą wybierane z Map Konkursowych i konkursów dla społeczności
Nowe Gadżety
- Rosa: Wrogie Zarośla – Wszyscy przeciwnicy ukrywający się w zaroślach otrzymują 100 punktów obrażeń i zostaną spowolnienie na 3 sekundy. Ładunki na mecz: 3.
- Pan. P: Boy na Ratunek – Następny atak spowoduje pojawienie się dodatkowego boya w miejscu uderzenia. Ładunki na mecz: 3.
- Poco: Ochronna Melodia – Usuwa niekorzystne efekty z sojuszniczych zadymiarzy na dużym obszarze i zapewnia niewrażliwość trwającą 1 sekundę. Ładunki na mecz: 3.
- Frank: Nieodparty Urok – Następny atak Franka przyciąga do niego wrogów. Ładunki na mecz: 3.
- Gene: Mściwe Duchy – Gene wystrzeliwuje do wszystkich widocznych wrogów na dużym obszarze pociski samonaprowadzające, które zadają maks. 800 punktów obrażeń (w zależności od odległości). Ładunki na mecz: 3.
- Nani: Zwrot Do Nadawcy – Gdy Nani kolejny raz otrzyma obrażenia, 80% tych obrażeń zostanie odbite we wroga. Ładunki na mecz: 3.
- Tara: Mroczne Wsparcie – Tara otacza się trzema słabymi cieniami, które atakują wrogów, a po upływie 6 sekund znikają. Ładunki na mecz: 3.
- Tick: Ostatnia Szarża – Tick staje się niewrażliwy na 1 sekundę po czym wybucha, zadając 1000 punktów obrażeń. Ładunki na mecz: 3.
Zmiany w balansie
MATCHMAKING
- Matchmaking mając ponad 15 tysięcy wszystkich trofeów lub 700 na Zadymiarzu jest teraz dokładniejszy (Gracze w tej puli nie będą już łączeni z tymi poniżej 15 tysięcy wszystkich lub mniej niż 700 na pojedynczym Zadymiarzu, chyba, że są już we wcześniej dobranej drużynie
EDYTOR MAP
- Trofea usunięte ze slotu Mapy Dnia
AMBER
- Zwiększone obrażenia Głównego ataku z 2000 do 2200
- Zwiększenie punktów życia z 3000 do 3200
BIBI
- Zwiększenie punktów życia z 3800 do 4200
CARL
- Obrażenia Ciurkiem przez Dziurkę zwiększone z 400 do 600.
KRUK
- Wrogowie zatruci przez Kruka od teraz otrzymają o 40% mniej leczenia ze wszystkich źródeł.
- Zwiększenie szybkości ładowania Super ataku przez Główny atak z 15 na 14 uderzeń sztyletów (nie bierze pod uwagę uderzeń zatrutych ataków)
GENE
- Zwiększone obrażenia Głównego ataku z 1000 do 1080
JESSIE
- Zwiększone obrażenia Głównego ataku z 920 do 1120
- Główny atak od teraz zadaje 25% mniej obrażeń z każdym dodatkowym odbijającym uderzeniem (Nie ma to wpływu na szybkość ładowania Super Ataku).
LEON
- Zwiększone obrażenia Głównego ataku z 460 do 480
- Zwiększona prędkość ładowania Super Ataku odrobinę do pełnego załadowania dwoma głównymi atakami z bliska.
MAKS
- Opóźnienie aktywacji cichobiegów skrócone z 4 do 3 sekund.
SANDY
- Zwiększenie prędkości ładowania Super Ataku przy użyciu Głównego Ataku z 6 do 5 uderzeń.
KIEŁEK
- Zwiększone obrażenia Głównego ataku z 940 do 1020
COLT
- Zmniejszenie prędkości przeładowywania Głównego Ataku o 5,9%
Inne
- Nowy interfejs wybierania Wydarzeń
- Esports
- Dodana zakładka esportowa pod sekcją Aktualności.
- Dodano przycisk Hubu Turniejowego po prawej stronie ekranu głównego.
- Widoczne tylko dla graczy, którzy osiągną 15 wygranych w Wyzwaniu Mistrzowskim.
- Zawiera stronę z widokiem przeglądarkowym, w której gracze mogą zarejestrować się do drugiej fazy kwalifikacji Online.
Naprawione Błędy
- Kontrkruszenie Jackie od teraz nie powoduje, że Kontrkruszenie przeciwnej Jackie unika pętlę obrażeń.
- Naprawiony błąd, który powstrzymywał generowanie misji leczących Byronowi.
- Naprawiony błąd with Darryl getting stuck in water after using Super
- Naprawione małe błędy w Edytorze Map i ulepszone rysowanie następujących po sobie linii kafelków.
- Naprawiona sytuacja z mapami zrobionymi przez graczy, która pozwalała na tworzenie niedostępnych wyrw kafelkowych w rogu mapy.
- Naprawiony błąd w zadymie, który sprawiał, że przy interakcji piłki i płotu sznurów, kafelki płotu zostawały zniszczone.
- Naprawione rzadkie błędy w których miny Bo zostawały na podłodze po golu w Zadymie.
- Naprawiony rzadki problem z Super Atakiem Lou, który powodował zawieszanie się gry.
- Naprawiony błąd, który dezorientował Roboty z Oblężenia odnośnie teleportów.
- Naprawione zachowanie kilofa Carla w momencie gdy Carl teleportował się w trakcie ataku.
- Naprawione zachowanie Bota, który kontrolował Mortisa i ignorował wskrzeszane postacie takie jak boye Pana P.
- Auto-atak od teraz bierze za priorytet rywali, a nie skrzynie w Starciu.