Świąteczna aktualizacja!
Kilka dni temu minęły już dwa lata od globalnej premiery Brawl Stars. Gra od tego czasu dołączyła do grona największych gier mobilnych. Z okazji świąt, SUPERCELL sprawił na prezent w postaci aktualizacji z wieloma nowściami. Lista szczegółowych zmian oraz nowości:
Nowe Brawlery:
Edgar (Epicki) – już niebawem!
- Główny atak – Klub Bokserski – Atak krótkodystansowy uderzający dwukrotnie. Edgar leczy się 25% zadanych obrażeń.
- Super Atak – Skok – Edgar przeskakuje przez dowolną przeszkodę i zyskuje tymczasowe przyspieszenie. Jego super powoli ładuje się na przestrzeni czasu (podobnie jak u Darryla).
- Gadżet – Polatajmy – Superatak Edgara doładowuje się szybciej o 700% przez 3 sekundy (Ładunki na mecz: 3)
- Gwiezdna moc 1 – Twarde Lądowanie – Za pomocą swojego superataku w momencie lądowania Edgar zadaje też 1000 punktow obrażeń pobliskim wrogom.
Byron(Mityczny)
- Główny Atak – Dawkuj Ostrożnie – Strzela rzutkami dalekiego zasięgu, które mogą trafić zarówno przeciwników, jak i sojuszników. Z biegiem czasu przeciwnicy będą odnosić obrażenia, a sojusznicy będą leczeni. Oba te efekty mogą się gromadzić na zadymiarzach i nieprzerwanie zadawać obrażenia/ leczyć.
- Super Atak – Pełna kuracja. Byron rzuca fiołką, która leczy sojuszników i zadaje obrażenia przeciwnikom.
- Gadżet – Zastrzyk Energii – Byron wykorzystuje jeden ze swoich strzałów, aby przez 3 sekundy zwiększać punkty życia o 800 na sekundę. (Ładunki na mecz: 3)
- Gwiezdna moc #1 – Marazm – Superatak Byrona powoduje też, że przez 9 sekund przeciwnicy odzyskują 50% mniej punktów życia z dowolnego źródła. Wpływa to też na normalną regenerację punktów życia, która wydarza się moment po nie otrzymywaniu obrażeń.
Nowe skiny:
- Gale z Dziadka do orzechów- 150 diamentów
- Tick w stroju Bałwana – 80 diamentów
- Frank na Świątecznej Imprezie – 150 diamentów
- Wojowniczy Bo – 30 diamentów
- Old Schoolowy Brock – DARMOWY PREZENT
- Animowane Odznaki dla Zadymiarzy: Kiełek, Poco, Brock, Colt, Mortis, Shelly, El Primo, Tara
- Nowe Srebrne/Złote skiny: Tick, Crow, Darryl, Jessie, Tara
Zmiany w trybach gry:
- “Złomowisko Junkersów” środowiskiem dla Oblężenia
- Rabunek prezentów 2.0 – Rabunek Prezentów powraca z kilkoma poprawkami jak np. Zmniejszony zasięg rzutu dla prezentów i…misje.
- Zbiory Klejnotów
- Dodany maksymalny czas rozgrywki 3m 30s
- Drużyna z największą ilością klejnotów po upływie czasu wygrywa
- Nagroda
- Niebieska gwiazdka na środku służy od teraz jako tiebreaker.
- Pokonanie gracza z gwiazdką przenosi ją do drugiej drużyny.
- Liga pucharków
- Czas trwania przedłużony z 2 do 4 tygodni.
- Zmiany w dystrybucji pucharków w celu ulepszenia jakości matchmakingu oddalając od siebie graczy w pucharkach poszczególnych zadymiarzy.
- Większość zadymiarzy zatrzymywała się na około 525 pucharkach ze względu na to, że system spychał ich z powrotem do tego poziomu, co przekładało się na nierówne starcia ze względu na duże różnice w umiejętnościach graczy na tym poziomie.
- Nowa dystrybucja zacznie się od 501 pucharków zamiast 550xz
- Poziomy dystrybucji będą od teraz oddalone od siebie o 25 zamiast 50 punktów.
- Redystrybucja pucharków sprawia, że zadymiarz będzie miał o jeden punkt mniej niż niższy poziom ich obecnego zaawansowania. Przy pucharkach od 900+ idzie to do góry.
- Rotacja map przedłużona do 14 dni dla Zbioru Klejnotów, Zadymy i Starcia
Zmiany dotyczące edytora map:
- Stan “bycia uwzględnionym” po tym jak mapa została sprawdzona w slocie Testowym i wiadomość w skrzynce odbiorczej z wynikami głosowania.
- Hashtag mapy widoczny w grze.
- Możliwość zgłoszenia niestosownej mapy na ekranie końcowym.
- Ulepszenia Edytora Map
- Dodany skrót do menu, dzięki któremu możemy stworzyć pokój gry dla znajomych.
- Lustrzane tryby pomagają w przesuwaniu kafelków
Balans:
- Wszystkie umiejętności, które pomagają w samoleczeniu dzięki obrażeniom (Nita, Mortis, Pam i EMZ) będą od teraz leczyły tylko od obrażeń zadanych wrogim Zadymiarzom i robotom z trybów współpracy w podobny sposób jak ładuje się Super Atak.
- Powyżsi zadymiarze uzyskają rekompensatę w postaci Buffów
Zmiany:
- 8-BITOWIEC
- Zwiększenie boosta obrażeń Wzmocnionego Wzmacniacza z 30% do 50%
- BULL
- Zakres działania Berserkera zwiększony z 40 do 60%
- COLETTE
- Zwiększenie punktów życia z 3200 do 3400
- Zwiększenie pierwszej tarczy ze Składki Zdrowotnej Colette z 10% do 20%
- COLT
- Zwiększenie obrażeń głównego ataku z 320 do 360
- Zwiększenie szybkości poruszania się dzięki Niezłym Butom z 10 do 13% (taka sama jak przy Bardzo Szybkich Zadymiarzach)
- KRUK
- Czas trwania Spowalniającej Toksyny zwiększony z 3.5 do 5 sekund
- Pochłanianie obrażeń przez tarczę z Wzmacniacza Obrony zmniejszone z 60% do 40%
- Załadowania Wzmacniacza Obrony zwiększone z 2 do 3
- DARRYL
- Czas trwania Beczki Smoły zwiększony z 4 do 5 sekund.
- DYNAMIKE
- Zwiększona szybkość przeładowywania głównego ataku o 6%
- Obrażenia Fidget Spinnera zwiększone z 700 do 1200
- EMZ
- Obrażenia głównego ataku zwiększone z 500 do 520
- Obrażenia super ataku zwiększone z 200 do 240
- Ilość punktów życia odzyskanych za uderzenie dzięki Rozgłosowi zwiększona z 320 do 420
- FRANK
- Zwiększone punkty życia z 6400 do 7000
- GALE
- Zwiększone punkty życia z 3400 do 3600
- JACKY
- Zwiększenie obrażeń Kontrkruszenia z 15% do 30%
- Zwiększone obrażenia głównego ataku z 1200 do 1280
- JESSIE
- Zwiększone obrażenia głównego ataku z 840 do 920
- Zwiększenie leczenia dzięki “Energii” z 800 do 896
- Życie Złomka zwiększone z 3000 do 3200
- LEON
- Bonusowe przyśpieszenie z Zadymienia zwiększone z 24% do 30%
- MORTIS
- Zabranie punktów życia z super ataku zwiększone ze 100% do 125%
- PAN. P
- Zwiększone obrażenia z Głównego Ataku z 700 do 760
- NITA
- Zwiększone obrażenia głównego ataku z 800 do 880
- Leczenie z Niedźwiedziej Regeneracji zwiększone z 500 do 800 w obie strony
- PAM
- Leczenie przy użyciu Super Ataku zwiększone z 320 do 360 na sekundę.
- Leczenie przy użyciu Przytulasa Mamusi zwiększone z 40 do 48 na uderzenie.
- Obrażenia z Mamusinego Uścisku zwiekszone z 500 do 800
- PIPER
- Zwiększone przeładowanie przy użyciu Nieprzerwanego Strzelania z 0.3 do 0.4 na uderzenie
- RICO
- Zwiększenie punktów życia z 2600 do 2800
- Bonusowe obrażenia z Superskoczka zwiększone ze 100 do 124
- SANDY
- Leczenie dzięki kojącym wiatrom zwiększone z 250 do 300 na sekundę
- SHELLY
- Efekty szoku bitewnego zwiększone z 3 do 4 sekund trwania.
- Przeładowanie “Bandaża” krótsze z 20 na 15 sekund.
- BROCK
- Zmniejszenie punktów życia z 2600 do 2400
- Zmniejszone obrażenia z głównego ataku z 1100 do 1040
- Zmniejszenie obrażeń przy uzyciu Łatwopalnego z 600 do 520
- Bonusowe obrażenia z Mocy Rakiety zmniejszone z 100% do 50%
- CARL
- Zasięg głównego ataku zmniejszony z 23 kafelków na 20.
- Delikatne zmniejszenie współczynnika ładowania Super Ataku przy użyciu Głównego (nadal potrzeba 6 uderzeń do załadowania)
- Delikatne zwiększenie współczynnika ładowania z Super ataku ( z 17 na 16 uderzeń)
- Obrażenia przy użyciu Ciurkiem przez Dziurkę zwiększone z 300 do 400 na sekundę
- GENE
- Zmniejszona ilość punktów zycia z 3400 do 3200
- Zmniejszony współczynnik ładowania Super Ataku przy użyciu głównego z 3 do 4 wymaganych uderzeń.
- Promień działania Przypału zmniejszony o 33% (teraz jest taki sam jak gadżetu EMZ)
- Leczenie przy użyciu Przypału zmniejszone z 700 do 600 punktów życia.
- Ładunki na mecz Przypału zwiększone z 2 do 3
- SPIKE
- Szybkość ładowania Głównego Ataku zmniejszona o 5%
- TARA
- Zmniejszona ilość punktów życia z 3400 do 3200
- Czas trwania Wzmacniacza Parapsychicznego zmniejszony z 5 do 4 sekund
- TICK
- Zwiększony czas przeładowywania Głównego Ataku o 4,5%.
- BEA
- Zmieniony schemat latania w Rattled Hive. Od teraz pszczoły są bliżej siebie
Wyzwanie Starcia Duo:
- Maksymalnie 4 przegrane / potrzebne 12 zwycięstw
- Warunek zwycięstwa = Ranga 1 lub 2
- Nagrody = Gwiezdne punkty + Monety + Skin za 30 diamentów (Wojowniczy Bo)
Inne:
- Dodano kolory drużyn do paska fragów w Starciu Duo
- Dodano wskaźnik celujący na podłożu dla określonych umiejętności takich jak np. Super atak Kruka, czy Piper i głównego Ataku Kiełka.
- Dodano wsparcie dla nowych urządzeń z wysoką częstotliwością odświeżania.
Naprawione Błędy:
- Naprawiony błąd, który uniemożliwiał wliczanie Leczącego Cienia Tary do zadań związanych z leczeniem.
- Naprawiony błąd, który sprawiał, że Silver Bullet Colta zadawał dodatkowe obrażenia.
- Naprawione niektóre z efektów wizualnych, które zostawały widoczne mimo bramkowego resetu w Zadymie.
- Poprawione zachowanie piłki w zadymie w określonych przypadkach.
- Carl nie może być od tej pory odepchnięty używając “Flying Hook”
- Nowe gadżety Colta i 8-Bitowca od teraz pokazują poprawnie swój efekt bycia aktywnym.
- Interakcje pocisku Kiełka z pociągami są od teraz mniej chaotyczne.
- Ściana Kiełka będzie od teraz odpychać wrogów w bardziej przewidywalny sposób zamiast preferować jedną stronę
- Boty mogą od teraz używać teleportów
- Flying Hook Carla nie zadaje już podwójnych obrażeń na maksymalnej odległości.
- Carl nie będzie od teraz przechodził przez ściany kończąc użycie Flying Hook będąc na środku wody.
- Poprawka do gadżetu Leona (Clone Projector), który nie pokazywał poprawnie jego statusu, kiedy Leon nie był widoczny. Dodatkowo wskaźnik super ataku klona zostanie w tym samej postaci tak jakby Leon włączył Gadżet zamiast kopiowania obecnego statusu.
- Naprawiony błąd spadku klatek na sekundę w niektórych urządzeniach (np.. Hot Potato)