Logo

Szczegóły:

W trybie gry – Boss Fight trzech graczy walczy z gigantycznym robotem – Bossem. Bitwa rozpoczyna się natychmiastowo i stopniowo staje się coraz trudniejsza. Z każdą wygraną, stopień trudności wzrasta na kolejnym poziomie. Robot ten wykorzystuje szeroki zakres ataków i ma kolosalną ilość zdrowia (HP). Czasomierz pokazuje śledzenie poziomów gniewu robota i porównywanie czasów z innymi. Walka z Bossem nie jest trybem rankingowym, więc nie można zdobyć ani zgubić Trofeów, a do zagrania jest wymagany 1 bilet. Jeśli grasz z kolegami z drużyny, poziom jest ustawiony na najniższym poziomie, który osiągnęli członkowie Twojej drużyny. Jest darmowy, jeśli grasz na łatwiejszym poziomowe, ale nie otrzymujesz żetonów.

Umiejętności Bossów:

  • Gniew – W trakcie walki Boss staje się coraz bardziej zły, co zwiększa jego obrażenia, szybkość i trudność unikania ataków. Boss wpada w gniew (denerwuje się) na podstawie czasu, a nie odniesionych obrażeń.
  • Atak w zwarciu (Walka wręcz) – Boss atakuje każdy cel, który się do niego zbliży, zadając ponad 800 obrażeń jednym uderzeniem.
  • Atak Laserowy – Boss w szybki sposób wystrzeliwuje szereg laserów, z których każdy zadaje ponad 1200 obrażeń. Podczas gdy Boss jest wściekły, lasery mogą burzyć ściany. Po rozwścieczonym etapie lasery burzą ściany i lecą dalej.
  • Szarża – Boss rzuca się do przodu w ten sam sposób, co Bull niszcząc ściany i krzaki, niszcząc tym samym wszystkie trafione cele, zadając ponad 1200 obrażeń.
  • Rakieta dalekiego zasięgu – Boss strzela rakietą w Zadymiarza, który znajduje się najbliżej celu, zadając ponad 2000 obrażeń, niszcząc ściany. Obszar, w który uderzy rakieta jest podświetlony, aby można było go uniknąć, a gdy rakieta uderzy, obszar ten zostanie pochłonięty przez płomienie, które z czasem zadają obrażenia każdemu zadymiarzowi, który stoi w tym obszarze.
  • Pomocne roboty – Podczas walki, Bossowi pomagają mniejsze roboty. Są to te same typy robotów, które można spotkać w trybie ,,Robo Rumble”, ale mogą się różnić statystykami.

Statystyki Bossa:

Statystyki Bossa:Normalny: Zły:Wściekły:rozwścieczony:Tryb Boga:
Tryb walki wręcz 8001000120014009400
Atak Laserowy 1200140017002000N/A
ładowanie 1200140017002000N/A
Rakiety o długim zasięgu/ płomienie 2000/4002500/5003000/6003500/7004000/800

Statystyki Stworów:

Statystyki Stworów:Normalny: Zły:Wściekły:Rozwścieczony:
Robot do walki wręcz – zdrowie/ obrażenia3600/2605100/4708250/60012150/730
Robot Sniper – zdrowie/ obrażenia1500/6302700/11303450/14505040/1760
Mini robot – zdrowie/ obrażenia4050/7205175/9207560/1120
KolorSzaryFioletowyCzerwonyŻółty

Poziomy:

Za każdym razem, gdy pokonujesz Bossa, zyskuje on więcej zdrowia, obrażeń oraz umiejętności. Zwiększa się także nagroda za pokonanie Bossa. Ostatnim Bossem, którego możesz wyzwać do walki jest – INSANE XVI

PoziomZdrowie BossaNagrodyNowe Umiejętności Bossa
Normalny250,00030 biletówWalka wręcz, atak Laserowy, przywoływanie pomocnych botów, których można spotkać również a trybie ” Robo Rumble”
Trudny300,00040 biletówCharge/ Ładowanie
Expert350,00050 biletówStartuje rozgniewany, zadaje więcej obrażeń, przywołuje fioletowe roboty,
Mistrzowski400,00060 biletówRakiety o dalekim zasięgu
Insane500,00070 biletówWściekłość, lasery burzą ściany, gdy jest wściekły i rozwścieczony, upuszcza kostki mocy, przywołuje silniejsze stwory – roboty
Insane II600,00080 biletówRozpoczyna wściekłość
Insane III700,000+90+ biletówW tym momencie przechodzi w tryb Boga

Porady

Czas odrodzenia się wynosi 20 sekund, zamiast 5 sekund, dlatego ważne jest, aby pozostać przy życiu. W miarę upływu czasu Boss staje się coraz trudniejszy do pokonania, dlatego konieczne jest w tym przypadku unikanie śmieci i zadawanie licznych obrażeń tak szybko, jak to możliwe.

Ataki Bossa są bardzo przewidywalne, co ułatwia ich unikanie. Skorzystaj z osłony rozmieszczonej na całej mapie, aby uniknąć laserów Robota. Mądrze używaj ścian i staraj się nie zniszczyć zbyt wielu.

Boss zawsze strzela laserem w sposób ruchu wskazówek zegara, dlatego zaleca się, aby poruszać się wokół Bossa przeciwnie do ruchu wskazówek zegara, jeśli nie można ich całkowicie uniknąć. Łatwiej jest całkowicie uniknąć laserów, gdy jesteś blisko Bossa, ale trafi ich więcej, jeśli nie jesteś poza ich zasięgiem.

Postaraj się zadać jak najwięcej obrażeń, zanim Boss się zdenerwuje. Poziom gniewu Robota – Bossa nie jest zależny od jego poziomu zdrowia, ale od czasomierza, a ataki, które Boss może wykonać podczas jego wyższych poziomów gniewu, utrudniają zadawanie obrażeń.

Na poziomach – Insane Jedna osoba powinna zebrać wszystkie kostki mocy. Najlepiej, jakby był to Colt z gwiezdną mocą – Slick Boots o największej prędkości oraz zasięgu ataku, aby jak najlepiej wykorzystać kostki, ponieważ atakujący wolniej i na krótkim dystansie zazwyczaj nie będą w stanie przetrwać i zbliżyć się wystarczająco blisko, aby zadać większe obrażenia w późniejszej fazie gry. Alternatywnie, wysoko wykwalifikowany (ulepszony) Bull z gwiezdną mocą – Berserker przy współpracy z Pam oraz 8-Bit, może efektywnie wykorzystywać kostki, aby pomóc trzymać się blisko ciągle osaczonego Bossa i zadawać ekstremalne obrażenia. Ważne jest, aby wyznaczony gracz zbierający kostki nie został pokonany, ponieważ kostki te zostaną utracone.

Boss zawsze będzie się zbliżał ( lub szarżował) na najbliższego zadymiarza. Prowadzenie w określonym kierunku może pomóc w manewrowaniu go w najbardziej użytecznej pozycji, aby koledzy z drużyny mogli go zranić i pomóc mu w zbliżeniu się do wrażliwych członków drużyny.

Na poziomie – Master (i wyższym) Boss zacznie strzelać rakietami, które będą celować w kierunku najbliższego Zadymiarza. Zalecane jest posiadanie w drużynie szybkiego Zadymiarza, aby pozostać blisko Bossa, aby przyciągnąć i unikać rakiet i zadawać obrażenia Bossowi, jednocześnie posiadając (2) zadymiarzy o większym zasięgu, aby zniszczyć wrogów i celować z daleka.

Możesz przewidzieć czy Boss w danym momencie użyje ataku laserowego, czy ataku szarży. Jeśli Boss wyda z siebie jakieś dźwięki lub zacznie migać wokół trzech czerwonych linii, uruchomi lasery.

Kiedy Boss przestanie używać ataku, najlepiej laserowego, daj mu szansę na atak z boku lub z tyłu, ponieważ jest on całkowicie wrażliwy.

Polecani Zadymiarze

  • Colt
  • El Primo
  • Pam
  • Bull
  • Max
  • 8-Bit
  • Jessie
  • Rosa